hocam bende acer netbook var, atom-n270 1.6, 160 hdd ve 1gb ramli teknik olarak bir kaç sene önceki notebook teknolojisi, ama şöyle söyliyim, photoimpact, flash ve hatta html editörünün aynı anda kullanıyorum bu arada browser açık performans konusunda sitelerimi editleyebiliyorum. bunlara artı olarak sadece 1.2 kilo ve küçük pratik kısaca ben çok memnunum, yalnız sana tavsiyem markası ne olursa olsun bunların hepsi çin malı sanki aynı fabrikadan çıkma gibi, çin sitelerinden 200$ gibi fiyata alırsın hatta aşağısına bile,
şuraya göz at
http://wholesale.alibaba.com/
çalışma mantıkları gittigidiyorun sıfır-risk politikası gibi, ürün sana ulaşmadan ve sen onay vermeden para satıcıya gitmiyor (satıcı dediysek bireysel değil hepsi şirket)...