Birisi mersin de DC mi dedi Bırakın datacenterda calısacak personeli;

2-3 Ay boyunca 3 ayrı gazeteden ilanlar verildi.. r10 ve çeşitli forumlarda personel ilanları yayınladık.. Daha yeni yeni tasarım departmanımız yerine oturuyor..

Mersin internet hizmetleri ve internet yayıncılıgı olarak gelişmiş bir şehir değil.. Mersinde bulunan meslektaşlarımız yanlış anlamasın bir çok yer gördüm html site çalıp biz size tasarım yapdık diye musteriye verip yüklü paralan alan..

Gecenlerde bir musterimiz geldi ofisde kucukde olsa bir datacenter düşünüyor musunuz? diye sordugunda verdigimiz cevap 15 yıl sonra Mersinde neden olmasın demişdim

Iyi forumlar..