1980 yılında Tarsus'ta doğdum.
Tarsus çoğu ilden daha zengin bir ilçedir. Kel Ahmet köprüsünden başlayarak Akdeniz kıyılarına kadar olan yer Türkiye'nin en verimli suyu bol topraklarıdır. Demek ki Tarsus tarım yönünden zengin bir ilçedir.
Mersin merkezine geçecek olursak K.K.T.C./ T.C. ticaret ve turist kapısıdır. Demek ki Mersin de zengin bir ildir.
Silifke yoğurdu ile ünlüdür. Demek ki Silifke hayvancılık bakımından zengindir.
Anamur muzu ile meşhur'dur. ( Canım çekti. )
Liste uzar da gider

.
Şehir içerisinde esnaflık yapılarak Mersin ilinde para kazanamayabilirsiniz ama köylerine ve sahiline giderseniz oradaki insanların maddi yönden durumlarını görebilirsiniz.
Atatürk'ün söylediği "Köylü şehirlinin efendisidir." sözü Mersin iline söylenmiş bir sözdür sanki.