Teşekkür ederim bende sadece dış kapağı var. Kendim almıştım. Fakat o jaglı olan kesimi yok.
İlk resimde verdiğim kabloyu jak ile nasıl birleştirebilirimki. Onun makinası olması lazım yanılmıyorsam.
Elektirikçiler herşeyi berbat evdiler evde. Ücretlerinide vermedik zaten. Bir hafta sigorta atıp duruyordu.
o dış kısmı yoksa biraz uğraşacaksın. elindeki telefon kablosu ile birleştirebilirsin sonrada bi kablo bandıyla kapatırsın olur ama pek sağlıklı olmaz tavsiye etmem. bi elektrikçi getirip bu duvardan çıkan kablonun ucuna jak taktır, bitane de 2 telefon kablosunu birleştiren ufak kutular var onlardan iste (aşağıdaki resimdeki gibi bi kutu, 2 ucuda telefon jakı girişi olacak) ve 2 kabloyu o kutu aracılığıyla birleştir sağlam olur.