hakko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi r10 danda birsürü kişi okudu konuyu onlarda tıklamışlardır çocuk götürdü tık ları =))
evet gördü ve tıkladı emin oldu şimdide özenmeye başladı sizde böyle konu açarsanız devamıda gelir ( Biraz düşün )