Daha önceki mesajınıza da bakmıştım, xml ile demişsiniz ancak xml'i oluşturan kod da bizim tarafımızdan mı yazılacak yoksa sadece xml den veri koutup ekrana mı bastırtmayı düşünüyorsunuz. Çte yandan AJAX gibi farklı çözümler de olur mu yoksa sadece xml+flash mı istiyorsunuz?