Çok iyi bir konuya deyinilmiş.
Bende bu durumdan şikayetçiyim!
Özellikle '' Messenger konuşmalarında, emocu diye adlandırılan insanlarca Türkçe'miz kirletiliyor''
Bir insana by, bys demek yerine selametle, güle güle demek bu kadar mı zor?
İnanın anlamış değilim ... Örf, adet, kültürü geçtik Türkçe Ana dilimizi dahi bozmaya çalışıyorlar...
Türkçe 'mizi kullanmayı bilmiyorsan söyle de öğretelim !!!
Gönüllü olabilirim
Teşekkürler.