Kesinlikle. Buna hepbirlikte burada engel olabiliriz. En azından %10'unu bile düzeltebilsek bizim için güzel birşey olur. Tane tane yazmak varken emo tarzı yazmakta ne oluyoki. hadi onuda geçtim o tarz yazınca ne kazanıyosun arkadaş!! baan o tarz bir mesaj geldi yanlışlıkla atılmış inanın 1.5 saat çözmeye çalıştım arayıp sordum telefonda konuşması bile öyle ya yok sizemi gelmiş mesaj oha falan yani nasıl gelir zart zurt

allahım dedim şu insanı bi karşıma çıkarda ona bi güzellik yapayım bidaha ağzını açamasın