Konu
Türkçemizi Türkçheleştirmeyelim!!!
13-11-2009, 16:05:50
#4
sonsuzkalp
arkadasa gerçekten katılıyorum bazen yazılanları bile anlamakta zorluk çekiyorum özellikle mesaj ve yazma dilinde Türkçemizi kullanmamız gerekir . Duyarlılığınız için teşekkürler