Unstable olmasından dolayı kurulması taraftarı değilim.Ancak kuranlar elbet olacaktır. En azından Gold sürümü çıkana kadar beklemek gerek.Zaten kendilerininde belirtmiş olduğu gibi Gold sürümünü yılbaşına kadar çıkarmayı düşünüyorlarmış.

Bu kadar zaman boyunca bekleyen 1.5 ay daha bekler