arkadaşlar... KONSER.com satılıktır... ilgilenen varsa... 35.000 TL ... Ö.M. atsın... Atamıyorsa Mail atsın.. Yada telefonumu 2 uzun 3 kısa çaldırsın kapatsın.. Gelirse de de kapıyı 3 kere tıklasın... "%10 ii para "