herkesin forumun sadece bir bölümünde misafir nickiyle mesaj yazabilmesi mümkün müdür acaba?
sadece o bölümde kayıtlı ve kayıtsız isteyen herkesin benim belirleyeceğim bir nick ile mesaj yazmasını istiyorum. maskeli balo gibi bir olay anlayacağınız