arkadaşlar demoyu kurduğum makina arızalanınca mecburen yeni bi host'ta taşımam gerekti demoyu. Gece ayarlamaya çalıştım ama malesef bulamadım. Sabah erkenden yeni bi host alıp atarım. Cok cok özür dilerim, yarın demo adresini isteyen arkadaslara tek tek ulaştırırım.