Konu
Ekim Ayı Ödemesi ?
11-11-2009, 20:11:00
#9
VEGA
DelipoyrazNET adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bir sefer 100 $ gectıkten sonra 10$ bıle olsa alınıyor dıye bılıyordum?
her seferınde 100$'ı gecmelımıyım?
Her ay 100$ geçmezsen ödeme alamazsın.