DelipoyrazNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir sefer 100 $ gectıkten sonra 10$ bıle olsa alınıyor dıye bılıyordum?
her seferınde 100$'ı gecmelımıyım?
Her ay 100$ geçmezsen ödeme alamazsın.