Konu
Ekim Ayı Ödemesi ?
11-11-2009, 20:09:53
#8
DelipoyrazNET
bir sefer 100 $ gectıkten sonra 10$ bıle olsa alınıyor dıye bılıyordum?
her seferınde 100$'ı gecmelımıyım?