Kapatsalar sorunlar çözülecek mi sanki ? Oyunu toptan kapatmıyorlar sadece Türkiye'den girişi yasaklanıyor. Bu sorunu da çabucak çözüyoruz DNS ile belkide daha başka çözüm yöntemleri ile