Merhaba,

Her msn açtığımda foto? http://imegas.im.ohost.de/img.php?=xxxx@hotmail.com diye ileti kişi listemdekilere konuşma olarak gidiyor. Msn kontrolümden çıkıyor konuşma pencereleri kendiliğinden açılıyor. Linkte tıklandığında setup dosyası çıkıyor. Bunu nasıl engelleyebiliriz?