Kapatılsın, bu oyunlar yüzünden internet cafeler 8-9 yaşında çocuklar ile doldu. Bu yaşta internet ile ne işiniz olur? Gidin sokakta koşturun, futbol oynayın.
+1, Hocam size %100 katılıyorum. Mesajınızı destekliyorum. Bundan 10 sene evel sokaklarda top oynayan çocuklar görürdük artık çok nadir görünüyor. Herkes internet başında oyun oynuyor