Konu
Ekim Ayı Ödemesi ?
11-11-2009, 15:14:06
#1
DelipoyrazNET
Arkadaşlar tek benim mi yatmadı Ekim ayı ödemesi kafayı yicem :S
Ödemem panele bile yansımadı.
Herhangi bir bekletme falanda yok :S