yasaklansın yasaklansın, sırayla gidiyolar ne güzel

yarın haber siteleri, ertesi gün forumlar, sonraki gün flash oyunlar, bilgi kaynakları, bloglar, chat siteleri en sonda şirket sitelerini yasaklarlar. Ama bizim halkımız anca facebook kapatılınca farkeder ARTIK İNTERNETİN OLMADIĞINI