Konu
Yeni açılan bir siteye adsense
11-11-2009, 12:37:54
#3
NetBeans
Tıklama başı iyi gelir getirmiyosa bence hiç ekleme.
Daha çok erken. Biri çıkar 10 defa reklam tıkar sayfa ton yuzde 30-40 lara çıkar.
Degmez. Ama tık başı 0.1 0.2 gibi veriyosa değer.