Konu
Aragones 'CAS'mayacak (!)
11-11-2009, 12:18:51
#2
OfisTech
Üyeliği durduruldu
bu İspanyollar çok akıllı bu konuda Cas'a gitseydi daha çok para alırdı gitmediği daha iyi oldu.