sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi olur. Millet oyun- oyun aptallaşıyor
evet ben o oyun yüzünden okulu bıraktım şimdi lise 4 gidiyo olcaktım ama şuan çalısıyorum