Konu
Film Önerisi Olan ? | Can Sıkıntısı xD
11-11-2009, 02:58:58
#2
KAPANCI
''Hostel 2'' adlı filmi izledim geçen hafta
Güzel Hem korku, hemde komedi gibi geldi bana
Herkez ne komiki çok korkunç dedi ama bana öyle gelmedi.