Arkadaslar Ben Adsense'ye Basvurmustum, onay maili gelmedi ama panele girebiliyorum. reklamlari olustura biliyorum. normal sitemde reklamlarin gösterimini tiklarini sayiyor. ama blogspot sitesinde ne gösterimi ne tiki sayiyor

bunun sebebi ne olabilir, onay maili gelmedigi icin olabilir mi