divxkolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/account-amp-lisan...-hesaplar.html

işbank var

10 tl ye alıp 3 gün sonra hesabınızın kapanıp sinirleneceğinize ...

Evet Almak isterdim ama şuan işbank hesabımda 10.5TL var.PTT var ama bu saatte gönderemiyorum.Malesef:S