Yemeseydi yalakaların tarafında yer alırdım. Kafamı bozma benim abisi

Benim neler yaptığımı ve yapabildiğimi herkes biliyor. 5 liraya flash banner tasarlayanlardan değilim ben
7 Hazirana Kadar Sığındığın Kişilere Yalaka Adınımı Verdin Yoksa
Ne Yapabildiklerini Dur Ben Sayayım Sana: Bana Yazdığın Mesajdaki Programlar;
After Effects
Corel Draw
Photoshop
Dreamweaver
Adobe Flash
Madem Bunları Biliyordun Yardım İstemen Biraz Saçma Değilmi

Yanlış Hatırlamıyorsam Bunların Hepsi
Flash Banner Demişsin Bırak Konuşma Ya Konuştukça Batıyorsun. Ben Hiç Olmazsa 5 Liraya Ama Yapıyorum. Sen Onuda Yapamıyorsun.
Kafan Bozulduğunda Gel Tamir Ederim ben Merak Etme...
7 Haziranda Kazanıyordunuz Akyazı Haber Kalmıyordu Nolduuuu. Boş Boş Konuşma Gene Ya

Vazgeç Artk Şu Huyundan
