Savcılığa git başka kimseylede uğraşma ne r10 nede isim tescil ip bilgilerini veya üyelerin gizlilik teşkil eden bilgilerini vermezler sonuçta kimin haklı veya kimin haksız olduğunu bilmedikleri için onlarda haklı,dolandırılmış olabilirsin ama onları ilgilendirmez.hiç kimseyle uğraşmadan derdini savcılığa anlat başka hiç bir kurum veya kuruluşla uğraşma, zaman kaybından başka bişey deildir.Sağolsun cumhuriyet savcılarımız her konuda çok titiz ve duyarlı davranıyorlar olayın maddi durumuna asla bakmazlar yapılan haksızlığı gün yüzüne çıkartmak için çalışırlar.Sana tavsiyem direk savcılığa git.sana ip bilgilerini vermeyenler savcılığa mecburen dolandırıcının yedi seceresine kadar bütün bilgileri kuzu kuzu verirler.