pmler bayağı kalabalık geldi o yüzden burdan cevap yazayım. 1er dakika bekleme süresini göz önüne alarak buradan yazmam daha sağlıklı olacak.

Başka bir yerden anlaşılmıştır bir başkasıyla.

İlgilenen herkese teşekkürler.

Umarım başka bir site ile çalışabiliriz.