Asp.net ögrenmeye başladım php biraz biliyorum ama .net daha iyi gibi geldi.Kendi yaptıgım testlerdede asp.net daha hızlı geldi mesela ama emin olamıyorum.hız ve diger açılardan sizce hangisi daha iyi?php ye devam mı etsem asp.net te mi ilerlesem?
Konuyu açalı 2 ayı geçmiş fikirlerini paylaşan arkadaşlara teşekkürler.Sonuç olarak asp.net ile ugraşıyorum şu an baya ilerledim en azından kendi botumu kendim yazıyorum