FLYTV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üreticisimisiniz? Yetkili satıcısımısınız? Yoksa market yada benzeri yerden 4 TLden alıp 7.5 TL yemi satıyosunuz?
Yetkili satıcısıyım, direk üreticiden alıyorum sizlere iletiyorum.

Yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
suya gerek yok mu yıkamaya ?
Suya hiçbir şekilde gerek yok bende kullanıyorum. Elinize ilk aldığınızda jel gibi oluyor sonradan jel elinizde eriyor cildinizi nemlendirip yumuşatıyor ve mikropları öldürüyor.