karaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google sizin zaten. Üzülüyorum cidden hile yaptıklarında cebinizden çok para çıkıyor. Yahu sizene arkadaşım. Adsensede %100 hilesiz hurdasız xxxx.xx$ paramız azmı içeride kaldı. Şerefsizler siteye girer banlanalım diye tıklar bin kere sonra ödemeye 2 gün kala adsense banlar. O paralarıda sözde reklam verene iade ediyolar. Kaç senedir adwords kullanıyorum. Daha hiç iade gelmedi bana. İndiriyor tüm parayı cebe sizde gelip onları savunuyorsunuz. Kısacası geçin arkadaşlar bu işleri elalemi(google) düşünmek sizemi kaldı. Ayrıca bu sitelerin sahiplerinide tanımıyorum.
senin düşüncendeyim bende