Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam domain şablona uygun. her domainime aynı yorumu yapıyorsunuz. domain tarafımdan 2009 kayıtlıi bold olarak da belirtilmiş durumda zaten. ancak alexa tarafından 2000 yılından beri online bir site olarak görülüyor. bunun için de link verdim..

http://web.archive.org/web/*/ruyayorum.com

buyrun bu da zaman makinası..
konunun r10 domain satış şablonuyla alakası yok. ikinci olarakda domain tarafımdan 2009 kayıtlıi bold olarak böyle bir yazıda görmedim görseydim ona göre satışa katılırdım. Domaine teklif verecektim sanırım fiyatta artırılmış. hayırlı satışlar


Alıntı
* Domain Adı :
* Kayıt Tarihi : (Yeni bir domaini eski olarak satmak isteyen kişileri engelleyecektir)
* Bitiş Tarihi : ( bitiş tarihi ise domain artı renew(Tekrar kayıt) parası ödememeniz için )
* Registar : (Domainin kayıtlı bulunduğu registar firması godaddy, enom, turkticaret vb..)
* Transfer Ücreti : Domainin yeni kullanıcıya aktarılma şekli ve ücreti
* Minimum Fiyat: Verilmesi Zorunludur
* Başlangıç fiyat: (Bunu sadece açık artırmalarda kullanabilirsiniz)
* Minumum artış: ( Buda 7.01 $ , 7.02 $ şeklinde artırmaya engel koymak için )
* Bitiş Tarihi : Verilmesi Zorunludur
* Hemen Al : (Domaini isteyen kişi açık artırma yoluyla değil parayı basıp alacaksa bu fiyatı baz alacaktır.)
* Özel Notlar : (Burada gereken detaylar olumlu, olumsuz yazılacaktır.)