Öncelikle tabrik edeyim seni. Sadece bi kusurun var oda renk uyumun. Rigobert'inde dediği gibi bi çok koyu bi çok açık, tasarımın havasını bozmuş. Ama genel olarak güzel
Teşekkür ederim. Eleştiriler için çok sağolun. Eksiklerimizi veya hatalarımızı bilelimde düzeltme şansımız olsun değil mi