Arkadaşlar CSS de ilk tasarımım. Sizinde değerli yorumlarınızı almak istedim. İlk yaptığımda opera chrome safaride falan kaymalar olmuştu düzelttim onları. Şu an 5 tarayıcıda (opera chrome safari ie8 firefox) düzgün görünüyor. Şimdiden yorumlarınız için teşekkürler.