ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kipa'da bayağı ucuz oluyor ordan almanı öneririm..
Bende öyle düşünüyorum ama bugün çarşıya gittim adam 20 tl çekti yuh dedim Kipada ne kadardır?