Konu
Sapkınlık..kadın ve Yemek : iğrenç:)
06-11-2009, 14:01:01
#6
Norm
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Hay sizin modanıza ...
İnsanlar zaman geçtikçe manyaklaşıyorlar.
Yarın bir gün haberler de "ilk önce suşiyi ardından kızı yedi" gibi şeyler görebiliriz.