Valla Regletecektimama senin niki gördüm Vazgeçtim Beni Engellemişsin Msnden ben okadar site taşıdım sana ugraşa ugraşa ödeme almadım birde engelelişsin yinede şikayet konusu açmıyacagım hayırlı satıslar