Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
godaddy varken macera aramaya ne gerek var .
1&1 öncelikle çok yavaş ve destek için attığınız ticketlara çok geç geri dönüş yapıyorlar vede billing hesap işleri kısmında alakasız meblaları size fatura edebiliyorlar bu ne kardeşim şeklinde mail attığınızda olay düzeliyor. ben şahsen hiç beğenmiyorum bir arkadaşım 6 ay kullandı düzelir umuduyla ama olmadı oda şimdi godaddy sınırsıza geçti ve çok memnun. Shared hosting konusunda bence en iyisi godaddy.