Konu
Ne yapıyım he söyleyin... ne olur...
05-11-2009, 01:57:51
#25
By_ReFLeX
bende çok ilgiden dolayı kaybettim kızı.3 günde 5-6 tane kızla çıktım. unutmaya çalıştım
baktım olmuyor umursamamaya karar verdim buda beyinde bitiyor. isteyince yapıyor insan.