Dle İle Ne Alakası Var Acaba :S
DLE Ruslara Özelmi
o Portalın yapımcısı onlar sen şimdi null kullanıyorsun vBullettini null kullanınca ne olacağını düşün

onun gibi bide karşınızdaki rus yani hafife alınıcak değil dikkat etmek lazım her dosyayı 777 izni ile çalıştırma size küçük tavsiyeler. o Portalın full sürümünde 777 ayarı istemiyor hiçbir dosyada ama null kullananlarda herşey için 777 dikkat etmeniz gerek