çok saçma bir konu olmuş benimde ilk geçtiğim gün hacklendi resellerimdeki sitelerim bir kaç fazla izin vardı onları kapattım.
ucuz ve gaet iyi bence. bukadar reklam ücreti veren adam 5 tl nin hesabında olurmu sizce?
Bence saçma post atan sensin, Emek veriyorsam 5 liranında 10 liranında hesapını yaparım.
Amatorsun yada olduğunu düşünüyorum, İstediğini kapat. ( Sitenin yazma izni felan fişman ) Atalım sunucuna bir shell verelim bakalım neler oluyor.
Konunun senin sitenle şahısla alakası yok
Konu Awt'nin sunucusundaki güvenlik zafiyeti.