On3m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok saçma bir konu olmuş benimde ilk geçtiğim gün hacklendi resellerimdeki sitelerim bir kaç fazla izin vardı onları kapattım.
ucuz ve gaet iyi bence. bukadar reklam ücreti veren adam 5 tl nin hesabında olurmu sizce?

Bence saçma post atan sensin, Emek veriyorsam 5 liranında 10 liranında hesapını yaparım.
Amatorsun yada olduğunu düşünüyorum, İstediğini kapat. ( Sitenin yazma izni felan fişman ) Atalım sunucuna bir shell verelim bakalım neler oluyor.
Konunun senin sitenle şahısla alakası yok
Konu Awt'nin sunucusundaki güvenlik zafiyeti.