Justian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl yani herkes kayıt olabilsin işaretledim ayar felan yapmadımki ?
Herkes kayıt olabilir ama mail sunucu ayarlarını yapmazsan mail gitmez
ayarlar/yazma ya geliyosun en altta eposta ile yazma vardır. posta sunucu ismini yaz. örneğin mail.blogum.com gibi

kullanıcı adını yaz mail adresine girerken kullandığın. Birde son olarak şifreni gir tama de.