teşekkürler değerli yorumlarınız için.Sayın hemşerim Frmkanka söylemişti zaten.Kaldır adsenleri geçersiz tıklama yaparlar hesabın banlanır diye hesabıma bir girdimki aynen dediği çıktı.
Evet sorunum -rep yada başkabirşey değil.Zaten forumda elimden geldiğinde herkese yardım etmeye çalışan bir insanım.50 den fazla kişinin sitesiyle ilgilendim ücretsiz.Millet alexa da yükselmeye bile para talep ederken, ben sitesi indexlenmeyen,hitleri düşen veya başka sorunu olan arkadaşlara taktikler verdim geçmiş günlerde.Karşılığı bumuydu yani?Bir dahada zaten ne paylaşım var nede birşey.Aramızdaki insan olamamış dar düşünceli zihniyetler inşallah temizlenir ne diyeyim.