Selamlar;

Bu tür insanlar ne yazık ki insanlıktan nasibini almamış kişilerdir.

Madem ki bir sorunun var karşı karşıya gel ve sorununu izah et problem çözülsün.

İnsanların emekleri ile oynamak çok ayıp ve etik olmayan bir şey.

Takım olayı ise Fanatik bir taraftar olabilirsiniz ama bununda tadı ve dozu var bunu aştığınız zaman kişiliğinizden ödün verebilirsiniz.

Gördüğüm kadarı ile - rep sorunu değil gereksiz tıklanmalar.

Bunu yapan insan buraya veya o arkadaşa p.m yolu ile ulaşsın veya ulaşacak kadar yürekli değil ise bir daha bu tür olumsuz hareketler yapmasın.

Her takım veya Türkiye'de her takım kardeştir. Bazen tatlı tartışmalar olabilir ama bunu diğer kavramlara, olaylara taşımanın da bir anlamını olduğunu sanmıyorum.