Özgün içerik ve gelen ''Google teşekkürü'' yani PR! Ben bunun daha çok öne çıkmasını istiyordum ki artık böyle.
Anlatımın çok güzel olmuş, özellikle 2. yazın ,) Teşekkürler..
Teşekkürler hocam güzel bir yazı olmuş.
Teşekkür ederim arkadaşlar ama emin olun ki ne rep için nede başka bişey için bu yazıyı yazdım...(Zaten bakarsanız 3 yıla yakın üyeliğim 3 aya yakın online sürem 100 adet Post'um var) Alakasız diyenler olmuş, hatta -rep bile verenler olmuş onlarada saygı duyuyorum ama sebeplerini kınıyorum... -> Madem -
bilinen şeyler olmasına rağmen - bu kadar çok kişi biliyor yazdıklarımı, neden herkes hala bakın: "pr3 sitem böle oldu

" gibi başlıklar açılıyor? Ayrıca bu yazdıklarımın kopyasını gösterirsen belki o kişilere inanabilirim. Herkes -
webmaster forumunun kalitesini düşürüp ağlama duvarı yaparken, böyle boş yazılar peşinde iken - siz yinede
Google gibi -
- emeğe saygı politikasını - düşünün ki bizde bildiklerimizi paylaşırken çekinmeyelim.
Tekrar teşekkür ederim. İyi forumlar.