ilkerbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hersey iyi cok guzel ama kilometresi cok fena sanki birde o kanat kaba durmus biraz
Aynen pek gitmemiş kanat ama araba yahşi Hayırlı satışlar.