yorumu biraz geç yaptığım için özür dilerim , biraz meşgüldüm şu sıralar.

@kuaza ; güzel yorumun ve önerin için çok teşekkürler ...

@burock3699 ; ücretsiz dağıtılan versiyon PD 4.0 versiyonudur.Bu versiyonumuz PD 4.1 versiyonudur ve ücretli satıyoruz.Ben Alper Mutlu Toksöz değilim onun arkadaşıyım.Gerekirse nickimi sorabilirsiniz kendisine.

Ayrıca konumda da vermiş olduğum mail/msn adresi script yapımcısının kendisidir.

@spyhidden, @Kenshin, @Grkm ve @Doogle sunucumuz birkaç gün aralıklı saldırı aldı ve harddisk hatası ile uğraştık şuan için sitemize sorunsuz girilmektedir.

Tekrardan ilginiz için teşekkür ederiz.