saka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam epeyce zaman geçti. Henüz söz verdiğiniz güncellemeleri yapmadınız. Programı kullanmıyorum.
Ne zaman güncelleme yapacaksınız?
-güncellemeye fırsatım olmadı henüz olunca yapacam
-neye söz vermişim
-programın ana özelliği düşen domaini yakalaması. zaten program da bunun için kullanılır. süsü vs için kullanılmaz. daha doğrusu kullanmıyosanız demekki düşecek domainlere ihtiyacınız yoktur.