2008 de güvenlik özellikleri ve hızlı erişim için fonksiyonlar vardı cpu kullanımı standartta yüksek.Ama yüksek sorgu sayılarına erişildiğide eski sürümlere göre daha verimli olduğu söyleniyor.Düşük sorgularda temel özellikleri için yüksek sistem kaynağı kullanıyor.

2000 deki database inizi direkt 2008 e mi güncellediniz?
DB güncellemelerinin sıralı yapılması gerektiğini öğretmişlerdi bize.önce 2005 e yükseltip sonra 2008 e yükseltilmesi gerek diye biliyorum.Bu konuyuda bir araştırın.